Новини

Інформаційні картки «Мова порозуміння» для працівників ЦНАП

Проєкт PROSTO продовжує працювати у сфері кризової психологічної підтримки працівників ЦНАП. Фахівець із соціальної роботи, Тетяна Устінова, зібрала для працівників ЦНАП рекомендації щодо ненасильницького спілкування. Цей підхід може стати в пригоді тим, хто працює з великою кількістю людей, зокрема адміністраторам ЦНАП.

Підхід «ненасильницького спілкування» сформулював психолог Маршалл Розенберг. Він базується на тому, що конфлікти виникають через непорозуміння, а «ненасильницьке спілкування» – це мова порозуміння: що потрібно саме тобі? Чого ти чекаєш від іншого? Як висловити свої потреби, не зачіпаючи іншого?

Наводимо поради психолога, які можуть допомогти в щоденній роботі. Для глибшого занурення в тему, радимо прочитати: Маршалл Розенберг, «Мова життя. Ненасильницька Комунікація».

 

10 01

 

 

 

Інформаційні картки підготовані Тетяною Устіновою – практикуючою психологинею та методисткою Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, психологинею Лінії підтримки Міжнародної організації міграції (Агентство ООН з питань міграції) в межах проєкту PROSTO.