Проєкт PROSTO продовжує працювати у сфері кризової психологічної підтримки працівників ЦНАП. Фахівець із соціальної роботи, Тетяна Устінова, зібрала для працівників ЦНАП рекомендації щодо ненасильницького спілкування. Цей підхід може стати в пригоді тим, хто працює з великою кількістю людей, зокрема адміністраторам ЦНАП.
Підхід «ненасильницького спілкування» сформулював психолог Маршалл Розенберг. Він базується на тому, що конфлікти виникають через непорозуміння, а «ненасильницьке спілкування» – це мова порозуміння: що потрібно саме тобі? Чого ти чекаєш від іншого? Як висловити свої потреби, не зачіпаючи іншого?
Наводимо поради психолога, які можуть допомогти в щоденній роботі. Для глибшого занурення в тему, радимо прочитати: Маршалл Розенберг, «Мова життя. Ненасильницька Комунікація».
Інформаційні картки підготовані Тетяною Устіновою – практикуючою психологинею та методисткою Київського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, психологинею Лінії підтримки Міжнародної організації міграції (Агентство ООН з питань міграції) в межах проєкту PROSTO.