Новини

Лариса Карп'як, керівниця ЦНАП м.Луцьк

Лариса очолює ЦНАП міста Луцьк з моменту його створення у 2013 році. З нагоди 10-ї річниці Закону "Про адміністративні послуги" ми поставили їй п'ять доволі абстрактних запитань.

Lar_Golovne_.png

Про те, як за 10 років змінилися клієнти ЦНАП та їх запити

Відвідувачі ЦНАП прагнуть до простоти, швидкості та якості в обслуговуванні. Це диктує й сучасне життя, яке щодня динамічніше, непередбачуваніше, з несподіваними викликами. Змушені оперативно реагувати, адаптовуватися, навіть прогнозувати: розбудовуємо мережу надання послуг, створюємо віддалені робочі місця, розширюємо спектр послуг, спрощуємо їх надання, вчимо цифрової грамотності відвідувачів для отримання послуг онлайн, створюємо умови для цілодобового консультування etc.

Луцький ЦНАП офіційно розпочав роботу у липні 2013 року із надання 286 послуг. Тоді середня кількість відвідувачів сягала 500-600. Наразі пропонуємо понад 540 послуг і щодня поріг ЦНАП переступає більше 1500 громадян.

 

Про любов до своєї роботи 

На мою думку, саме любов до людей є головним для успішної роботи у ЦНАП. Без любові – немає руху вперед. Увага до кожного відвідувача, прагнення почути, допомогти, підтримати – наші головні пріоритети. А задоволені відвідувачі - нагорода за усі старання. Моя команда живе у постійному русі, ми пізнаємо нове, ростемо. Тому із задоволенням щодня приходимо на роботу.

 

Про жінок та чоловіків - працівників ЦНАП 

Любов до людей і фаховість – наше головне кредо при підборі кадрів у ЦНАП.

У ЦНАП міста Луцька переважно працюють жінки. Напевно, через більшу зосередженість на чутливих питаннях життя, стресостійкість і уважність. Але ті декілька чоловіків нашого колективу є гордістю і підтримкою для жіночої більшості. 

 

Про роботу в часи повномасштабного вторгнення

В період навіть найбільш складної епідеміологічної ситуації ЦНАП не зачиняв двері, а з початком повномасштабного вторгнення росії - усі працівники долучилися до діяльності Луцького центрального пункту допомоги та консультування громадян в ситуації воєнного стану (багатоканальні телефонні лінії, сторінки в соціальних мережах, електронні засоби зв’язку).

Працювали щоденно, без вихідних, з 8:00 до 20:00. І до цього часу частина працівників ЦНАП працюють у Пункті допомоги ВПО. Не можемо бути осторонь цієї справи. Це наша місія й обов’язок. І як фахівців органів місцевого самоврядування, і як людей, які усім серцем прагнуть допомогти.

 
Про майбутнє надання адмінпослуг та ЦНАП

Плани у нас амбітні, і щоразу їх більше. Хочемо розширити спектр послуг у філіях ЦНАП; ефективно залучати мешканців до користування е-сервісами; перевести «місцеві послуги» у сфері дозвільно-погоджувальних процедур в електронний формат.

Прагнемо запровадження обміну інформацією з усіх реєстрів та забезпечення доступу до них суб’єктів надання послуг. Чекаємо впорядкування платежів за адміністративні послуги. Працюємо над скороченням кількості адмінпослуг через комплексне їх надання за одне відвідування за спрощеною процедурою - моделлю «життєва ситуація».