Новини

Алла Стрижова, керівниця ЦНАП м.Суми

Алла очолює ЦНАП міста Суми з моменту його створення у 2012 році. З нагоди 10-ї річниці Закону "Про адміністративні послуги" ми поставили їй п'ять доволі абстрактних запитань.

Golovne_Монтажна_область_1_-_копія_17.png

Про те, як за 10 років змінилися клієнти ЦНАП та їх запити

За 10 років наш відвідувач отримав чітке уявлення про алгоритми роботи ЦНАП. Він активно користується можливостями електронної взаємодії: актуальну інформацію про надання послуг нашим Центром отримує на нашому сайті, оплату адміністративного збору здійснюють або у адміністратора або через банківські мобільні додатки. Користуються електронною чергою. Сукупність цих можливостей, разом з уважними та чуйними працівниками ЦНАП, дозволяє створити у відвідувача відчуття піклування та комфорту. Якщо порівняти рівень теперішнього обслуговування з рівнем 10-річної давнини - різниця дуже вражає.

 

Про любов до своєї роботи 

Значна частина життя персоналу проходить в приміщенні ЦНАП. Можливо звідси і бере початок любов до професії та посвята їй свого життя. Висока нагорода для працівників ЦНАП – це визнання їх зусиль, кмітливості, бажання допомогти. Наші високі стандарти та вимогливість до себе породжує вимогливість до відвідувачів та інших учасників процесу надання адміністративних послуг.

Любов проявляється в повазі до того, що робиш і рівнем докладених зусиль.

 

Про жінок та чоловіків - працівників ЦНАП 

Чисельна кількість працівників управління складає понад 100 осіб. І лише 14 із них складають чоловіки. Цьому показнику є економічне, соціальне та демографічне пояснення. Важливо, що коли мова йде про виконання нашого головного завдання – надання якісних послуг мешканцям громади – всі релевантні працівники включаються в цей процес.

 

Про роботу в часи повномасштабного вторгнення

З 24 лютого 2022 року ЦНАП був певний час закритий для відвідувачів, доступи до реєстрів та інформаційних систем були заблоковані, і ми перейшли в режим надання консультацій, видачі готових документів. Поступово, з моменту звільнення Сумської області, ми набирали обертів, відновлювали процес надання послуг. Хоча, і на даний час блокуються дії адміністраторів в системах для надання послуг, якщо об’єкти знаходяться на територіях, які є офіційно визнаними територіями ведення бойових дій.

Ми працюємо вже 10 років, хоча спочатку мало хто розумів що таке адміністративна послуга та які функції виконуватиме ЦНАП. Такого розуміння не було навіть у чинного в ті роки керівництва міста і через це змушені були залучати їх до обміну досвідом до звертатися з закликом про сприяння в створенні ЦНАП до керівників області. У підсумку, станом на вересень 2022 року – ми не лише організаційно забезпечуємо надання адміністративних послуг територіальними органами державної влади і структурними підрозділами Сумської міської ради, а й зараз управління «Центр надання адміністративних послугу м. Суми» Сумської міської ради є суб’єктом надання адміністративних послуг з питань реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу, нерухомості, обліку, розподілу та приватизації житла.

 
Про майбутнє надання адмінпослуг та ЦНАП

Всі задачі досить чіткі та зрозумілі. Нам потрібно розширювати перелік послуг, що надаються через ЦНАП; нам потрібно налагодити електронну взаємодію зі структурними підрозділами Сумської міської ради; нам необхідно впровадити надання адміністративних послуг, де суб’єктом її надання є наш місцевий орган самоврядування (Сумська міська рада); нам необхідно розробити та впровадити дозвільно-погоджувальні процедури з метою мінімізації кількості візитів громадянина до ЦНАП; нам потрібен обмін досвідом з працівниками європейських закладів подібного типу надання адміністративних послуг; нам потрібно порозуміння з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг в організації спільної взаємодії.