Тренінги

8-9 грудня 2021 року. Онлайн-тренінг «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг»

Створення зручних і доступних умов отримання адміністративних послуг - одне з ключових завдань органів місцевого самоврядування. Питання, що висвітлюються у цьому тренінгу актуальні для ЦНАП громад, які планують покращити якість надання послуг. Ефективні комунікації з відвідувачами, ґендерна рівність, особливості надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення та людям з інвалідністю – надзвичайно важливі наскрізні питання в роботі ЦНАП, які є ознакою його відповідності сучасним стандартам.

 

Мета, очікуваний результат

Надати учасницям та учасникам тренінгу актуальні, практично орієнтовані знання та навички з питань ділової етики, взаємодії з відвідувачами ЦНАП, ґендерноорієнтованого сервісу.

Учасники та учасниці тренінгу застосовують у практичній діяльності нові знання та навички, якість надання послуг в громаді покращено, а задоволеність відвідувачів в процесі отримання послуг підвищено. ЦНАП громади сформував та застосовує в практичній діяльності ґендерні політики та стандарти. 

 

Про що цей тренінг

Учасники та учасниці тренінгу отримають актуальні знання про:

- спілкування із відвідувачами в умовах фронт-офісу. Типові труднощі та помилки в комунікації, причини їх виникнення

- цілі та особливості стилю спілкування, орієнтованого на громадянина

- основні етапи бесіди із відвідувачем з точки зору мети комунікації та прийомів ефективної комунікації

- виявлення потреб відвідувача: за невербальними поведінковими проявами, за допомогою питань, прийомів активного слухання

- керування бесідою: форми запитань та їх роль на різних етапах

- правила комунікації на етапі надання інформації

- роботу зі складними співрозмовниками: конфліктними, невпевненими відвідувачами

- особливості спілкування телефоном

- техніки саморегулювання стабільного емоційного стану

- ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг

 

Хто може брати участь

- адміністратори ЦНАП-початківці

- керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання

- старости, які залучені до надання послуг та/ або роботи на ВРМ

- працівники органів місцевого самоврядування, які безпосередньо надають адміністративні послуги чи беруть участь у їх наданні

 

Умови участі

Рекомендуємо усім працівникам ЦНАП за можливості взяти участь у тренінгу разом, оскільки це збільшує вплив отриманих знань та навичок на організацію подальшої роботи в ЦНАП.

Тренінг проходить в робочий час. Важливо, щоб учасники мали погодження керівництва на участь у ньому. Для участі у тренінгу необхідно подати заявку та зареєструватися.

 

Важливо!

Проєкт PROSTO не покриває витрати учасників на проїзд до місця тренінгу і проживання.

Ми уважно слідкуємо за ситуацією з поширенням COVID-19. Рішення щодо дат та формату проведення тренінгів приймається з урахуванням епідеміологічної ситуації в Україні чи відповідній області. Про будь-які зміни зареєстрованих учасників буде повідомлено додатково.

Під час проведення тренінгу його учасники зобов’язані дотримуватися усіх необхідних заходів з метою запобігання поширенню COVID-19.       

 

Рекомендуємо пройти ще й такі тренінги

- Адміністративні послуги: типові проблеми, належна організація надання

- Порядок надання адміністративних послуг, насамперед, базових, і параметри якості послуг

 

Дата та час проведення

8 – 9 грудня 2021 року.

Реєстрацію завершено.

 

Формат проведення тренінгу

Онлайн: тренінг проводиться на платформі Zoom. Для участі кожному учаснику необхідно зареєструвати персональний акаунт та забезпечити якісний зв'язок (пристрій з підтримкою відео (вебкамера чи камера смартфона), аудіо (колонки чи навушники).

 

За більш детальною інформацією та в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на електронну адресу:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.