1 грудня 2022 року. Вебінар «Базові правила безпечної роботи ЦНАП»

Мережа ЦНАП стикається сьогодні з безспрецедентними безпековими викликами, надаючи послуги для громадян в умовах воєнного стану. З іншого боку, зважаючи, що ціллю ворога стають зокрема і об’єкти цивільної інфраструктури, всі працівниці і працівники ЦНАП повинні володіти необхідними знаннями та навичками безпечної роботи.

Інформація, що надаватиметься під час вебінару має рекомендаційний характер.

 

Мета, очікуваний результат

Надати учасницям та учасникам вебінару актуальні, практично орієнтовані знання та навички з питань базових правил роботи ЦНАП в умовах воєнного стану, які учасники зможуть застосувати в практичній діяльності для заходів попереджувального характеру та правил безпечної поведінки.

Учасники та учасниці вебінару застосовують отримані знання та навички в щоденній роботі, забезпечуючи основи безпеки ЦНАП.

 

Про що цей вебінар

Учасники та учасниці вебінару отримають актуальні знання про:

  • нормативно-правову базу, яка регламентує реагування на надзвичайні ситуації;
  • заходи попереджувального характеру;
  • дії під час сигналу повітряної тривоги та правила безпечної поведінки при загрозі та/або початку бойових дій;
  • збереження матеріальних цінностей у період загрози та виникнення надзвичайної ситуації;
  • важливі речі для виживання та види аптечок;
  • основні принципи надання домедичної допомоги.

           

Хто може брати участь

  • адміністратори ЦНАП
  • керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання
  • старости, залучені до надання послуг
  • представники суб’єктів надання адміністративних послуг

 

Умови участі

Вебінар відбудеться у робочий час. Важливо, щоб учасники були готові та мали погодження керівництва на участь у ньому. Для участі необхідно подати заявку та отримати підтвердження реєстрації.

            

Дата та час проведення вебінару

1 грудня 2022 року з 12:00 до 14:00 год.

Реєстрація до 28 листопада 2022 року включно (може завершитись раніше у разі набору максимальної кількості учасників)

 

Формат проведення вебінару

Онлайн, вебінар проводиться на платформі Zoom. Для участі кожному учаснику необхідно зареєструвати персональний акаунт та забезпечити якісний зв'язок (пристрій з підтримкою відео (вебкамера чи камера смартфона), аудіо (колонки чи навушники), тощо).

 

За більш детальною інформацією та в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на електронну адресу:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

PROSTO тренінги – поширені запитання

Як зареєструватись на тренінг?

Реєстрація на оголошені тренінги відбувається індивідуально через форму на сайті та передбачає, що кожен охочий реєструє себе особисто. Щонайменше за тиждень для офлайн-тренінгів та за три робочих дні для онлайн-тренінгів на пошту зареєстрованим учасникам надсилається інформація про статус заявки. Особам з цільової аудиторії навчання, яким проект підтверджує участь, надсилається Програма навчання і деталі місця/часу проведення.