22 листопада 2022 року. Вебінар «Порядок надання адміністративних послуг, насамперед, базових, і параметри якості послуг»

Налагодження якісної системи надання послуг особливо актуальне для громад, які створюють або нещодавно створили ЦНАП. Зокрема, важливою є доступність адміністративних послуг, коли вся країна мобілізувалась для відсічі ворогу. Вебінар для початківців, які працюють у ЦНАП, безпосередньо надають адміністративні послуги чи беруть участь у їх наданні.

 

Мета, очікуваний результат

Надати учасницям та учасникам вебінару актуальні, практично орієнтовані знання та навички щодо вимог, особливостей та інструментів інтеграції адміністративних послуг у ЦНАП, правового статусу персоналу ЦНАП, ролі ЦНАП як «цифрового посередника» під час отримання відвідувачами е-послуг.

Учасники та учасниці вебінару застосовують у практичній діяльності нові знання. Якість надання послуг в громаді покращено.

 

Про що цей вебінар

Учасники та учасниці вебінару отримають актуальні знання про:

  • принципи та порядок надання адміністративних послуг;
  • інформаційні та технологічні картки послуг: вимоги до змісту, порядок їх складання та затвердження. Реєстр адміністративних послуг;
  • персонал ЦНАП: законодавче регулювання статусу, універсалізм, спеціалізація, умови воєнного стану;
  • адміністративні послуги, їх групи, загальні особливості та інструменти інтеграції у ЦНАП;
  • цифровізація адміністративних послуг, роль ЦНАП як «цифрового посередника», Портал Дія;
  • найважливіші супутні послуги у ЦНАП;
  • вимоги щодо якості адміністративних послуг, моніторинг та методи оцінювання.

           

Хто може брати участь

  • адміністратори ЦНАП-початківці
  • керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання
  • старости, які залучені до надання послуг та/ або роботи на ВРМ
  • працівники органів місцевого самоврядування, які надають адміністративні послуги або беруть участь у їх наданні

 

Умови участі

Рекомендуємо, щоб кілька учасників/ учасниць з громади (орієнтовно 2-3) взяли участь у тренінгу разом, оскільки це збільшує вплив отриманих знань на організацію подальшої роботи в ЦНАП.

Вебінар проходить у робочий час. Важливо, щоб учасники були готові та мали погодження керівництва на участь у ньому. Для участі необхідно подати заявку та зареєструватися.

            

Рекомендуємо пройти ще й такі вебінари/ тренінги

 

Дата та час проведення вебінару

22 листопада 2022 року з 14:00 до 16:00 год

Реєстрація до 16 листопада 2022 року (може завершитись раніше у разі набору максимальної кількості учасників)

 

Формат проведення вебінару

Онлайн, вебінар проводиться на платформі Zoom. Для участі кожному учаснику необхідно зареєструвати персональний акаунт та забезпечити якісний зв'язок (пристрій з підтримкою відео (вебкамера чи камера смартфона), аудіо (колонки чи навушники), тощо).

 

            За більш детальною інформацією та в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на електронну адресу:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

PROSTO тренінги – поширені запитання

Як зареєструватись на тренінг?

Реєстрація на оголошені тренінги відбувається індивідуально через форму на сайті та передбачає, що кожен охочий реєструє себе особисто. Щонайменше за тиждень для офлайн-тренінгів та за три робочих дні для онлайн-тренінгів на пошту зареєстрованим учасникам надсилається інформація про статус заявки. Особам з цільової аудиторії навчання, яким проект підтверджує участь, надсилається Програма навчання і деталі місця/часу проведення.