13 грудня 2022 року. Вебінар «Реєстрація актів цивільного стану»

Послуги з державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) є одними з найбільш затребуваних. Через повномасштабне вторгнення російської федерації в Україну також з’явилися певні особливості надання цієї групи послуг. Отже, працівники ЦНАП потребують актуальних знань та обміну досвідом для ефективної інтеграції цих послуг у ЦНАП та якісного їх надання.

 

Мета, очікуваний результат

Надати учасницям та учасникам вебінару актуальні теоретичні знання та розвинути практичні навички щодо застосування спеціального (тематичного) законодавства та надання у ЦНАП адміністративних послуг у сфері ДРАЦС.

Учасники та учасниці вебінару застосовують отримані знання та навички в щоденній роботі, покращують доступність та якість надання адміністративних послуг.

 

Про що цей вебінар

Учасники та учасниці вебінару отримають актуальні знання про:

  • основні законодавчі акти в сфері ДРАЦС;
  • адміністративні послуги ДРАЦС, що можуть надаватися у ЦНАП;
  • механізми інтеграції послуг ДРАЦС у ЦНАП;
  • повноваження ОМС у сфері ДРАЦС та порядок організації їх виконання;
  • надання послуг ДРАЦС у старостинських округах;
  • особливості надання окремих послуг ДРАЦС у ЦНАП;
  • нотаріальні дії, що вчиняються посадовими особами ОМС.

           

Хто може брати участь

  •      адміністратори ЦНАП
  •      керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання
  •      старости, залучені до надання послуг
  •      представники суб’єкта надання адміністративних послуг

 

Умови участі

Вебінар відбудеться у робочий час. Важливо, щоб учасники були готові та мали погодження керівництва на участь у ньому. Для участі необхідно подати заявку та отримати підтвердження реєстрації.

            

Дата та час проведення вебінару

13 грудня 2022 року з 14:00 до 16:00 год.

Реєстрація до 7 грудня 2022 року (може завершитись раніше у разі набору максимальної кількості учасників)

 

Формат проведення вебінару

Онлайн, вебінар проводиться на платформі Zoom. Для участі кожному учаснику необхідно зареєструвати персональний акаунт та забезпечити якісний зв'язок (пристрій з підтримкою відео (вебкамера чи камера смартфона), аудіо (колонки чи навушники), тощо).

 

            За більш детальною інформацією та в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на електронну адресу:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

PROSTO тренінги – поширені запитання

Як зареєструватись на тренінг?

Реєстрація на оголошені тренінги відбувається індивідуально через форму на сайті та передбачає, що кожен охочий реєструє себе особисто. Щонайменше за тиждень для офлайн-тренінгів та за три робочих дні для онлайн-тренінгів на пошту зареєстрованим учасникам надсилається інформація про статус заявки. Особам з цільової аудиторії навчання, яким проект підтверджує участь, надсилається Програма навчання і деталі місця/часу проведення.