У 2022 році відбулася зміна субʼєкта надан
Це було непростим завданням, адже АПСХ є одними з найбільш популярних послуг серед населення та стають навіть більш затребуваними в умовах війни. Тож Проєкт PROSTO спільно з Асоціацією ОТГ вирішили дослідити вплив зазначеного рішення на роботу ЦНАП та доступність окремих АПСХ для населення.
Результати показали наступне:
1) протягом перехідного періоду в частині ЦНАП зупинилося наданн я окремих АПСХ, але наразі рівень інтеграції АПСХ у ЦНАП повернувся до показників станом на листопад 2022 року і поступово росте;
2) задоволеність якістю взаємо дії між ЦНАП та управліннями П ФУ є на посередньому рівні(із значною кількістю низьких оцінок), в т.ч. нижчому ніж ЦНАП оцінювали якість взаємодії з УСЗН під час надання відповідних послуг;
3) Є значний запит від ЦНАП на типові інформаційні та технологічні картки від ПФУ, врегулювання ситуації із отриманням у ЦНАП інформації про результати надання послуг. Вирішення цих питань потребує залучення Мінсоцполітики та ПФУ.
Детальніше з результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.